هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره در موقعیت عالی در میدان پردیس کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش واقع شده است با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع است و رو به دریای زیبای خلیج فارس است.از ویژگی های این هتل این است که هفتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.هتل بزرگ ارم دارای دویست و ده اتاق ،دو استخر و سونا،فروشگاه تجاری ،کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گردان،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظرفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نفره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپاتمانهای هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند.

 


 

گراند هتل کیش 4 ستاره

گراند هتل کیش

گراند هتل کیش یک هتل 4 ستاره است که دارای موقعیت بسیاری خوب و مناسبی است. نزدیک دریای نیلگون خلیج فارس است و فقط هفت دقیقه با آن فاصله دارد. از مزایای دیگر این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش این است که بازار زیتون نزدیک است. اتاق های گراند هتل کیش عموما رو به دریا هستند و تراس دارند و شما می توانید نهایت لذت را از سفر به جزیره زیبای کیش و اقامت در این هتل ببرید. از امکانات گراند هتل کیش داشتن کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی و اینترنت در لابی و... می باشد.


 

 هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران تور لحظه آخری کیش میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش , گراند هتل , هتل سارا , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , مدرن ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: